Reklama jest dźwignią handlu, bez prawidłowo prowadzonego marketingu firma może mieć poważne problemy ze sprzedażą swoich produktów i usług, aby tego uniknąć zapraszamy na szkolenie „Marketing firmy”, szkolenie składa się z części teoretycznej, na której kursanci zdobędą wiedzę na temat prowadzenia marketingu oraz z części praktycznej, która pozwoli wcieli w życie wcześniej zdobytą wiedzę. Zapraszamy do udziału w szkoleniu wszystkich, którzy chcieliby zwiększyć obroty swojej firmy.
Program szkolenia
CZĘŚĆ TEORETYCZNA
-
Czym jest marketing firmy i o rodzajach marketingu.
-
Marketing mix, czyli zasady 4 i 8 P.
-
Marketing internetowy i jego narzędzia: pozycjonowanie, kampanie AdWords, marketing kontekstowy, social media marketing.
-
Marketing tradycyjny: banery, billboardy, reklama w mediach tradycyjnych.
-
Ambient marketing, czyli o kreatywnym podejściu do reklamy własnej firmy.
-
Czym jest strategia marketingowa i jak ją przygotować?
-
Case study: kampanie marketingowe, które warto znać.
-
Case study: tych błędów lepiej nie popełniać, czyli o źle prowadzonym marketingu.
CZĘŚĆ PRAKTYCZNA
W części praktycznej przygotowano ćwiczenia podczas, których uczestnicy będą przygotowywać strategie marketingową dla własnego przedsięwzięcia, następnie każda strategia zostanie omówiona i poddana profesjonalnej analizie.
Wszystkich, którzy pragną poznać tajniki marketingu, zarówno tego prowadzonego lokalnie, jak i na skalę globalną zapraszamy do wzięcia udział w szkoleniu, które pozwoli nabyć praktycznych umiejętności z zakresu marketingu.