Kontakt z klientem to jedne z newralgicznych punktów prowadzenia działalności gospodarczej. Każdy biznesem potwierdzi, że najlepszy klient to klient wierny, który stale powraca do firmy. A wpływ na to czy klient zdecyduje się ponownie wybrać produkty firmy ma kilka czynników: jakość usług i produktów i obsługa klienta. Jeśli poczuje się on dopieszczony i dobrze obsłużony to zdecydowanie powrócić znów w dane miejsce, czy zdecyduje się powtórnie na zakup w tej firmie. O tajnikach profesjonalnej obsługi klienta opowiada Karina Taczewska wieloletni menadżer do spraw obsług klienta w jednej z wiodących firm telekomunikacyjnych. Osoby, które zdecydują się wziąć udział w szkoleniu zdobędą wiedzę i umiejętności, które pozwolą im się uporać z licznymi problemami pojawiającymi się podczas obsługi klienta, w tym między innymi poznają odpowiedzi na pytania:
-
Jak nawiązać dobry kontakt z klientem?
-
Jak rozpoznać potrzeby klienta?
-
Jak należy rozmawiać z klientem?
-
Jak negocjować?
-
Jak radzić sobie z niezadowolonym lub trudnym klientem?
-
Czy klient ma zawsze rację?
-
Jak sfinalizować rozmowy z klientem?
-
Jak prowadzić obsługę posprzedażną?
Na szkolenie składają się zarówno elementy wykładu, kiedy słuchaczom zostaną podane podstawowe informacje dotyczące obsługi klienta, które przeplatane są formami interaktywnymi, które pozwalają na trening umiejętności zdobywanych podczas szkolenia. Osoby zainteresowane szkolenie zapraszamy do kontaktu – liczna miejsc jest ograniczona!